Sunday, May 30, 2010

luahan hati



29 May 2010 : keluar ke Alamanda bersama rozzana
nak tgk movie terbaru selepas kiteorg balik dari kenduri kahwin sedara
kononnya pilih Alamanda senang cari parking dan tak sesak
yela, dh pukul berapa pulak kan kiteorg keluar dari rumah
alih2, ramai pulak keluarga2 bershopping di sana.aduh

dh dpt parking, pegi beli tiket pulak
tiket utk pukul 5 sudah SOLD OUT. damn!
sbb kiteorg nk sgt tgk citer tu
so beli la utk pukul 6.

&&&

waktu tu jam aku, jarum pendek kat no 3 jarum panjang kat no 6.
how cool is that huh?
2 and half hours kena tggu babe!
macam haram
mati kutu dibuatnya
ntah berapa kali kiteorg round Alamanda yg ada banyak kedai tu.
*nasib baik tak kira
lepak makan jap dan round lagi.
smpi la di MPH
k.zana terjumpa dgn kawan dia masa dieorg sama2 jadi penghuni kolej jati dulu (part 2)
zaman dieorg buat diploma di ITM, *nowdays UiTM
tau la bila dh jumpa kawan lama
dah macam makcik bedah jumpa makcik senah dah.
hehehehe
aku pulak apa lagi, baca semua magazine kat situ la
tapi boleh dikatakan lama juga kiteorg di MPH

&&

yg penting tak perasan pn dh nk pukul 6pm.hehe
begitu cepat masa berlalu
nasib baik ada MPH tau
hahahaa




hasil 2 and half hours berbaloi
yeah. memang sangat style citer ni
Jake Gyllenhaal, the way you act and bring your character into the movie
SUPERB sangat2 ok
4 + 1/2 bintang! :)



&&



smpi je kat rumah
ouh!! cutenya anak aku!
chicky tggu mama dia balik depan pintu
macam tau2 je aku beli stok makanan baru utk dia
alah.habis cute la tu
jangan harap aku belikan ikan paus utk kau lepas ni
hahahaha :)


DAN INI KISAH PADA : 30 MAY 2010


tidak diberikan peruntukan modal yg banyak utk beli barang2 kelengkapan hantaran. ingat farhana, ni customer punya bajet bukan kau. Memang mencabar kali ni sbb betul2 LIMIT! tapi tetap mcm biasa, aku paling meroyan bila pegi kedai yg jual barangan keperluan perkahwinan, macam2 ada. Si cinta hati saja tau cmne meroyannya saya bila dpt pegi kedai mcm tu *bukan dh berangan nak kahwin ok. tapi mmg dh minat sangat2 buat keje mcm ni. suka tgk accessories utk hantaran.cantik2 i tell you. kalau boleh nak borong satu kedai. suka sangat2 lah, full stop. Biasa sebelum beli barang2, aku dah ada idea dan konsep utk hantaran yg nk dibuat. Kali ni ada sedikit berbeza, aku main terjah je beli barang tanpa sebarang idea. Mahu tak terduduk jap cari idea kat kedai tu.giler slumber kan. peduli apa, ada aku kesah? Tapi sumpah idea tak dtg2 jgk, mana la peginya dieorg lari ni. jangan lari jauh2 wahai ideaku. tak terlarat nk kejar. aku sudah gemok, semput :( malas nk serabut lagi so beli je lah.

Smpi rumah apa lagi, mula buat keje lah. Tgh syok melayan riben dan gam, tiba2............


pappppp!!!


baru dtg idea yg sgt best. bernas. cute. murah dan yg penting masih under bajet tau! Akhirnya, aku boleh tersenyum puas! Suka sangat barangkali. yeah suka sangat mcm dapat beg Chanel satu container! kenapa baru sekarang nk datang wahai ideaku?? damn shittt!!!! pfffttttt.!!! nk menyesal pun tak guna. Barang semua sudah beli, kena teruskan juga lah. idea tu boleh digunakan for next customer lah. * cuba memotivatekan diri ni. hui, positive.positive.

sumpah giler frust!!!!

======>>

Main riben dan gam smpi melecur jari kena gam panas. Tgk jam rupanya dah pukul 5am. Patut la buat keje pun smpi lecur jari. Tangan ni sudah mintak bantal rupanya. :)

esok sambung buat lagi yaa

good night-

*lelakiku pasti dh smpi ke planet barangkali



ps : pengajaran yg ingin dikongsi bersama, apabila kita ingin melakukan sesuatu perkara mulakan lah dgn perancangan yaa. bukan main terjah saja. pasti menyesal kesudahannya nnt :(



0 comments: