Monday, July 26, 2010

new family member


tak sampai sehari aku sudah mula merindui anak2ku di rumah
puas semalam bermain dgn mereka
mandikan mereka
tapi alih2 dgn mama dia sekali kena mandi
yela, berapa ekor semalam aku kerjakan dlm bilik air
hehehe

mama nak balik Jengka, jadi anak2 semua kena wangi lebih tau!!
bukan harus lagi dh, tapi wajib.
haha

kami ada ahli baru
my bro ada adopt seekor kucing ni

sangat kasihan nasib dia
serba kekurangan dan tiada arah

pelik juga my bro yg buat kebajikan terhadap kucing

sebenarnya susah tau nak tgk dia mcm tu.pelik2
yang hebat sekali, kucing terbiar ni kan tak biasa dimandikan

tapi bila saya mandikan dia tak banyak ragam, dan mudah nk diuruskan
skrg ni dia dlm proses nak membiasakan diri dgn environment baru
dan family baru!!
my mom bagi nama Comel
sebab mata dia sgt besar dan bulat!
ggrrrr
*we will have such a great time together :)




Comel
welcome to our family





ps : 3 post berturut2 pasal kucing. bosan? suka hati aku la nak tulis apa. blog aku, suka hati aku lah. ada aku kesah?? sikit pun tak kesah weyh :)

0 comments: