Tuesday, September 7, 2010

memories


keletihan yang sungguh menguasai diriku semalam
sehinggakan tidak dapat mengagahkan diri untuk meninggalkan coretan di halaman ku ini
pulang dari majlis berbuka puasa bersama teman2 terus masuk shift
baked cookies with my mom
then, dah siap terus melabuhkan diri
maaf sayang, sampai tertido pegang phone i msg dengan you
hehe

***

al kisah malam semalam,
berbuka puasa bersama ex-smkb 2006
sumpah havoc habis
bila dah jumpa teman lama yang jarang2 nak jumpa ni memang banyak benda yang mahu dikosongsi bersama
macam kedai tu kiteorg yang punya lah
semua amik peranan jadi bos kedai tu.haha
sayangnya, tidak semua yang dapat hadirkan diri
atas sebab masih belum cuti lagi, test, dll.
semeja dengan teman karib kesayanganku, merangkap best friend since we're in high school
Akasyah, Fadzilah & Hairul Azwan
aku tak tau kita bercerita dah sampai ke planet mana dah
orang lain baru nak naik kapal
hahaha.
gelak tawa jangan cakap
meja kami paling champion sekali.hehe
nak cerita kat sini memang sampai ke sudah tak habis2,
too long :)
but the best moment bila kita cerita kenangan dulu
dan masing2 pending kejap sebab nak recall balik
lagi2 Fadzilah. pending habis la kau babe.haha
dari aku amik kau kat rumah, sampai aku hantar kau balik rumah
Fadzilah. Fadzilah. hahaha

&&


paling tersentuh sekali
walaupun jarang contact atas kesibukan masing2
sampai tak tau kau guna phone number yang mana satu
bila aku call rumah kau....
Anna : hello, assalamualaikum. boleh saya bercakap dengan cik Fadzilah?
Dila : waalaikumsalam, ye cik Anna. nak apa?

OMG! straight away she call my name
she still can recognize my voice!!!
even kami jarang contact, hanya contact di fb
kau masih ingat lagi suara aku yang tak berapa nak lunak merdu ni
terharu kejap babe!!!
i love you so much tau!!

DAN INI ADA BEBERAPA PESANAN YANG INGIN DiBERIKAN


kepada bestie kesayanganku yang sorg lagi ni
Syamirul Faiz
sumpah rindu giler dengan kau weyh!
aku dah makin kurus sikit, kan? kan? haha
lepas raya kita dating ok!
wajib tebus balik sebab tak dapat nak borak sangat
dalam kereta je kita borak
tu la, sapa suruh duduk jauh2 dgn aku.hehe

dan wahai Akasyah ku sayang
kau masih berhutang lagi dengan aku
nasib kau kali ni baik
limau yang ku minta dari tuan kedai tu tertinggal di meja
kalau tak memang habis kau kena dengan aku
dendam 5 tahun masih tak terbalas lagi!
so lucky la you
takpe, kau janji raya nanti kau nak sediakan orange utk aku kan? kan?
aku pegang janji kau babe! haha

thanks to my bestie, Hairul Azwan sebab sudi jemput yaa :)
ikutkan hati tak dapat nak hadirkan diri disebabkan hal2 yang tidak dapat dielakkan
tapi yan, aku datang juga sebab aku sayang kau
pandai kau ugut aku kan. ayat mati dah kat situ
aku dah tak boleh lari mana lagi dah
nice step babe. haha

ha, ini paling tak best
saat nak amik gambar
camera ku kehabisan battery, phone pula buat gila
ayoooo! spoil lah!
jadi tak dapat nak tunjukkan gambar disini
Bino, cepat2 la upload gambar ok
saya menungguuuu...


0 comments: