Saturday, October 9, 2010

twinkle star


hari ini sepatutnya rehat dirumah saja. akan tetapi si kecil perlu ke "salon". wah2, lawan tokei nampak.haha. mama cuma nak Leela lebih kelihatan rapi dan kuku kamu tu memang wajib dipotong. jadi hari ni ambil ikut pakej terus dan mama off duties
ingtkan mahu laksanakan mission yg sudah lama tertunda, akan tetapi saya dinasihatkan untuk hold plan tu dulu untuk beberapa bulan. sebab Leela masih lagi mengalami proses penukaran bulu. kalau nak warnakan ekor dia skrg. kurang da bomb and hawts you! plus tak tahan lama sebab bulu kerap gugur. hari ni punya la excited nk bagi color baru kat ekor Leela. masuk kedai dengan muka teruja habis ni tapi kena tunda lagi = ( ..so sad.. takpe, satu hari nanti akan terlaksana juga. tunggu saja. aaauwwww2.

selesai hantar Leela, apa nk buat seterusnya?? LUNCH!! yaa, kami lunch pada pukul 4.30pm. sumpah lapar sangat ok. sementara menunggu Leela, kami lunch di Fullhouse. again?? yes! again. mcm dh jadi port rasmi pula. haha. hari ni saya pilih utk menikmati alfredo spagetti. *jadi my fav choose lepas ni. sangat jatuh cinta ok. oh, kami bukan lunch saja. sempat berwindow shop. tapi bakar duit juga akhirnya. haha. bukan saya saja, si lelaki pun bakar duit juga yaa :) tapi sumpah cantik you pilih sayang. bila nk rasmi? haha. dan lagi satu saya cukup frust! saya masih tak dapat apa yg saya inginkan lagi, kesuntukan masa. dah lama sangat mengidam ni weyh!! please save me before its too late!! fruits dipped in the bowl of hot melted milk chocolate. ouhh pleaseee.....



otw, going home. kesian kamu duduk dalam carrying case di belakang saja. tgk dah mcm kurg dapat kasih syg pun ada. tapi kan,setiap kali di dalam kereta , kamu duduk diam saja. kalau kat rumah mcm ni kan elok.hehe. takde la kepala tu pening2, langgar kerusi meja kat rumah tu :) sangat berbeza dgn usia Leela ketika 1 month. and now you already 5 months. sampai telinga tu tersorok. sekarang? jelas lagi nyata tau. haha. cepat habis tempoh penukaran bulu ni. tumbuh balik cepattt!! saya rindukan usia yg sebulan itu : (

ps : sangat selekeh hari ini. terima kasih



a big thanks to my hunnybie

awak peneman saya yang terhebat
awak sentiasa ada disisi saya
terima kasih kerana tak pernah jemu meluangkan masa bersama saya
sayang awak sangat2 ok dan Leela juga



0 comments: